2/04/2009

Renascut din propria cenusa.....


Am revenit…. De ceva zile nu am mai scris nimic caci tot timpul meu a fost “inghitit” de st(r)esiune, vocea puterii mele intelectuale nu mi-a permis sa neglijez vreun examen, asta ca sa parafrazez o "forma fara fond" disperata de accesari cat mai multe a blogg-ului sau, desi descrie ce a mancat dimineata, la pranz si seara, toate mesele fiind reprezentate de sunculita taraneasca si credeti-ma asta se observa cu ochiul liber.Sa nu mai dau importanta falselor valori si sa imi descriu activitatile din ultimile zile.

Dupa o scurta vizita facuta parintilor mei, mi-am impus o zi libera, de totala relaxare iar pe parcursul "siestei" am vizionat 3 filme de exceptie, din punctul meu de vedere. Un prim film prezinta povestea unei fete plinute obsedata de dans si de o emisiune de divertisment la care spera sa ajunga; dupa un esec suportat la o prima preselectie la emisiunea respectiva, Tracy, in urma unui spectacol de dans in prezenta unor colegi mulatri, isi ia inima in dinti" si se duce in platul emisiunii si incepe sa danseze, moment in care devine un adevarat star. Acest film numit "Hairspray" are un mesaj social foarte bine conturat in jurul povestii de familie a protagonistei, unde il intalnim si pe John Travolta in rolul unei mame grase, si anume ca trebuie ca un om sa fie apreciat pentru frumusetea interioara oglindita de o atitudine si actiuni corespunzatoare. Va sugerez sa vedeti acest film , precum si "Centre stage turn it up" ce prezinta povestea de viata a unei fete ramase fara mama , care doreste sa isi indeplineasca visul de a studia la o renumita academie americana de dans. Dupa ce la prima incercare de a deveni studenta scolii de balet,esueaza, Kate Parker se angajeaza intr-un bar, loc in care il cunoaste pe viitorul sau iubit si partener de dans. Dupa ce il invata pe Tommy ceea ce inseamna pasiunea pentru dans, cei doi ajung sa danseze intr-un show de balet clasic.Nu va ofer mai multe detalii caci va las pe voi sa le descoperiti, vizionand desigur, filmul. Tre’ sa marturisesc ca am stat pana la 2 a.m rontaind fistic si sorbind o sticla de 2 litri de Cola. . Un alt film vizionat a fost "The curios case of Benjamin Button" , cu Brad Pitt, un film mult prea comentat pentru o poveste simpla, la prima vedere, dar plina de simboluri, al nasterii unui baiat "batran" care sufera de o ciclu de viata invers in comparatie cu a oamenilor "obisnuiti", in sensul in care se naste batran si moare tanar, la varsta de 2 ani decedand. Ceea ce mi-a placut a fost ciclicitatea actiunii, care incepe si se sfarseste cu un simbol al timpului ireversibil si anume un ceas facut de tatal "copilului batran" . Pe langa instalarea comoda pe canapea si vizionarea a 3 filme de calitate, am consumat oxigenul citind " Arta si Politicul" de Gleizal si ultimele informatii legate de procesul dintre Romania si Ucraina.



3 comentarii:

Anonim spunea...

si-atunci care e diferenta intre tine si forma fara fond? ea cu mancarea, tu cu filmele, ea cu sunca tu cu suncile din film. come on, you can do better than that...i guess.

Anonim spunea...

Deasemenea, ma uimiste dorinta ta mesianica pe care o expui in antetul blogului de a ajuta oamenii sa scrie corect limba romana iar tu ai probleme mari cu virgulele, cratimele si pluralul cuvintelor.

pur_si_simplu_eu spunea...

Multumesc frumos pentru comentariu si am sa tin cont de sugestiile tale. Apreciez faptul ca ai dat dovada de obiectivitate, tinand cont de "legaturile" tale cu "sculptoritza" formelor.