2/05/2009

En bref...


Zilele acestea, dupa ce am rasfoit paginile mai multor ziare autohtone, mi-am dat seama de faptul ca nu se promoveaza adevaratele valori si puncte forte ale societatii romanesti. Marea majoritate a ziarelor scrie despre noile achizitii vestimentare ale Elenei Basescu, despre calatoriile lui Mazare in strainatate, dar foarte rar iti este dat sa citesti ca o activitate intreprinsa de un conational a fost premiata sau apreciata in cadrul unei reuniuni la nivel inalt. Din acest motiv m-am hotarat sa initiez o noua rubrica numita "EN BREF" prin intermediul careia sa aduc in prim plan personalitati sau activitati ale romanilor apreciate inafara tarii ori chiar la nivel national. Primul subiect abordat este premierea filmului romaneasc "4', 3' 2. " regizat de Cristian Mungiu, in cadrul ceremoniei de la Madrid. Acest film face parte dintr-un proiect mai amplu numit Povesti din Epoca de Aur, o istorie subiectiva despre comunismul din Romania spusa cu ajutorul legendelor urbane si se pare ca este foarte apreciat in strainatate, obtinand trofeul Goya, echivalentul spaniol al Oscarurilor. "4, 3, 2"a fost declarat cel mai bun film european al anului '08, fiind primul proiect cinematografic romanesc ce a obtinut un astfel de premiu , in cadrul acestei festivitati, ce se deruleaza de mai bine de 22 de ani.
Daca tot am adus in discutie un proiect cinematografic, trebuie sa anunt ca intre 23 si 29 februarie se va desfasura "Best Film Fest", reuniune in cadrul careia cele mai bune 10 filme vor fi vizionate in cinema Studio. Dupa votul profesionistilor romani in materie de cinematografie, cele mai bune filme ale anului 2008 sunt:
"There will be blood", "No country for old men", "Entre les murs", "Paranoid Park", "I served the King of England", "Wall-E", "Le scaphandre et le papillon", "De l’autre coté", "Persepolis" si "Attonement".

3 comentarii:

Anonim spunea...

cand dai copy paste la lista filmelor schimbă și tu Et cu Și :P

pur_si_simplu_eu spunea...

Titlul filmului este in limba franceza asa ca nu am niciun motiv sa intervin eu si sa fac o traducere pentru a fi inteleasa de toti.Merci et bonne soiree! PS: Multumesc SI seara buna sa ai.... :D

Bebe Deea spunea...

Raspunde`mi pe mess k ne incaieram!