2/07/2009

In stare dyonisiaca........















Sunt fericit...... oare din ce motiv!!??.... sesiunea s-a incheiat si in plus ca sa ma laud putin... :D rezultatele sunt pe masura asteptarilor.....Sunt intr-o stare euforica caci e un moment asteptat de 576 ore...... Acum nu o sa ma mai lovesc de foi, cursuri, carti aruncate, dar mai ales nu o sa mai am drept accesorii pixurile cu care plecam in pantofi, ce fusesera aruncate din greseala.....
Am la dispozitie o saptamana intreaga, timp in care voi asculta melodiile preferate, voi viziona cateva filme recomandate de amici, dar mai ales voi discuta, atat ziua cat si noaptea, cu Mos Ene, caci de multa vreme nu am mai avut discutii filozofice...... hmmmmmm..... sechele.....stoluri de pasarele sau simple vise..... O sa va spun cand o sa stiu si eu exact semnificatia lor.....
Mi-am propus ca in acest week-end sa imi menajez psihicul si sa concurez ursul aflat in barlog intrucat voi sta toata ziua in cuibusorul meu si ma voi relaxa.In plus, pentru a ma descatusa de toate energiile negative, voi da o tura prin cateva cluburi caci o stare "dyonisiaca" ma va purifica... :P dupa care voi reveni in"barlogul meu" sa profit de linistea si lipsa "deadline-urilor"
........................................................................................................................................................................
Am sa revin cu detalii referitoare la activitatea mea ulteriora intrucat am onoarea de a participa la un adevarat concert de "intestine tromboniste" :P si pentru o buna desfasurare a spectacolului am nevoie de o portie de mancare... =)) =)). V-am lasat si un week-end placut sa aveti sau mai bine zis unul asa cum il meritati....
PS: nu raspund de faptele mele pe parcusul acestei saptamani caci sunt "out of my mind"

Niciun comentariu: