2/07/2009

O file din povestea vietii... de liceu partea 2



"Imi aduc aminte cu placere de festivitatea de deschidere a anului scolar din liceu cand mi-am vazut pentru prima oara colegii cu care urma sa convietuiesc timp de 4 ani.A fost o perioada plina de satisfactii pentru mine, de la legarea unor frumoase prietenii pana la realizari profesionale. Zilele acestea m-am gandit sa va vorbesc, caci acum ma adresez colegilor mei de liceu.... prefer sa vorbesc la prezent intrucat sunt de parere ca vom ramane colegi, prieteni , amici mult timp chiar daca nu ne mai vedem zilnic in curtea liceului.... despre impresia lasata de fiecare in parte , de cum v-am perceput la inceputul clasei a 9-a si cum a evoluat aceasta pe parcursul celor 4 ani de liceu.Nu vreau ca nimeni sa se supere,insa din cauza faptului ca nu vreau sa plictisesc, am sa vorbesc de cativa colegi , luati in ordine aleatorie.
In clasa a 9-a era o tipa foarte ambitioasa, "tunata" in atitudine si plina de incredere in propriile forte, dar mandra ca a reusit sa intre la Cara'.O cunosteam din scoala generala, unde am fost rivali, mult timp, profesorii considerandu-ne cei mai buni elevi din respectiva scoala.Pot sa afirm ca la inceput era imatura, foarte orgolioasa, invidioasa, insa pe parcurs, si-a dat seama ca trebuie sa se raporteze la propria persoana si nu sa se compare mereu cu altii. Am avut destule conflicte in anii de liceu, dar intotdeuna le-am depasit.LADY MARMELADE, ceea ce iti pot spune este ca din fetita alintata si plina, la figurat, ai devenit o adolescenta matura, responsabila, mereu zambareata.Sper ca nu va deranja pe nimeni ceea ce spun, dar am simtit nevoia sa imi exprim opinia vizavi de personalitatile voastre. O alta persoana, aflata la extreme, este rebela clasei, ceea care intr-o discutie mai mult decat colegiala imi povesteste de experientele sale sexuale si de cum isi petrecea vacantele alaturi de "bf" din perioada respectiva.Desi era foarte prost perceputa in cadrul colectivitatii clasei, NONCONFORMISTA, avea un talent ascuns, despre care am vorbit intr-un articol anterior.Despre ea nu pot spune decat ca a ramas constanta, de la un capat la altul, neabatandu-se de la obiceiul de a-si vopsi parul in culori la fel de "tipatoare" ca si atitudinea sa, dar nici de la a-si adauga cateun pierce.
Inca de la inceput a fost considerat unul dintre cei mai buni elevi ai clasei, bucurandu-se din plin de admiratia dirigai si de simpatia multor colegi. In clasa a 9-a l-am perceput ca un tip cu simtul umorului, silitor, insa care dorea sa lase impresia ca nu ii pasa de scoala in ciuda faptului ca era intotdeauna la zi cu materia si avea grija sa ia note foarte mari, daca se putea cele mai bune din clasa.O perioada de timp isi compara, situatia scolara, cu a mea si tre'sa recunosc ca asta o faceam si eu, insa era o "lupta" benefica caci reprezenta imboldul spre studiu.Am sa il numesc SCANERR-UL intrucat avea grija intotdeauna ca locul sau de langa calorifer sa nu fie ocupat si sa aiba "materialele necesare", insa lucru valabil pentru anumite discipline. Acesta a ramas constant, insa calitatea sa o consider a fi impletirea utilului cu a placutului.Ma simt obligat sa aduc in discutie si o persoana de care ma leaga o frumoasa prietenie , dar si un episod hazliu.In prima zi de liceu am zarit in curtea interioara a liceului o persoana cu un fizic ce nu putea sa nu iti atraga atentia, in sensul in care era "dotata" cu vai, forme de relief bine intretinute.Ea este TRACY, corespondenta din realitate a protagonistei filmului Hairspray.,iar cunoscatorii filmului stiu din ce motiv am numit-o asa.
In articolele viitoare am sa vorbesc despre "Maica Precista", "Umblu teleleu"," Taz-manik", "Rik", plus multi altii.Mentionez ca sunt "simple opini, subiective si personale" al unui elev ce a convietuit alaturi de alte 29 persoane timp de 4 ani."
PS: fragment dintr-o "poveste".... limbaj corespunzator.... :D

Niciun comentariu: