2/05/2009

O fila din povestea vietii... de liceu ... Partea 1

Imi aduc aminte cu drag de colegii de liceu.....
Mi-a placut viata de liceu, m-am simtit foarte bine. Imi e dor de fostii colegi dar nu regret memoria timpului pierdut. Am facut tot ce mi-a placut la momentul respectiv si am mers mai departe. Spun asta pentru ca am auzit in mai multe locuri “Ce bine era in liceu…” insinuand ca acum nu ar mai fi bine. Dimpotriva, mi se pare normal ca lucrurile sa evolueze din ce in ce mai bine… daca atunci era atat de bine, inseamna ca acum e mult mai bine sau asa as trebui sa fie.
Imi aduc aminte cu placere de momentele din scurtele pauze de relaxare cand o parte din colegi, si tre’ sa recunosc ca majoritatea, cobora in curtea liceului pentru o tigara scurta ce ii scotea din amorteala indusa de ‘plictisitoarele’ ore de filosofie, la care aveam parte de marturisirile unui profesor ce ar putea cu usurinta sa inlocuieasca spatarul unui scaun caci la inaltimea sa ce poate concura cu cm lui Jordan cu siguranta ar nimeri cosul de baschet dintr-o simpla aruncare de la 3 m, asta cu ajutorul unei scari, prof ‘ ce avea grija de educatia sexuala a colegelor mele, carora le povestea de o anumita pastila contraceptiva numita « jasmine » folosita de prietena sa. Daca cea mai mare parte a colegilor se aflau in curtea interioara a liceului etalandu-si si ultimele achizitii in materie de outfit si telefoane mobile, altii se distrau jucand ping-pong pe catedra sau aruncand sticle de la etaj.
Totodata tre’ sa aduc in discutie personalitatile unora dintre colegii de liceu, pe care ii pot numi prieteni. Alexandru, un tanar foarte ambitios, ce purta zilnic in « buzunarul » creierului "caterinca" si buna dispozitie, avea mereu grija sa ia la "misto" un coleg/colega in timp tri-oul format din Niko, Lore si Barbie erau mereu cu zambetul pe buze, singura stresata si preocupata de temele zilnice de la scoala fiind Nicoleta. O alta persoana pe care in liceu am perceput-o ca fiind ciudata este Anca, o adolescenta careia ii placea sa experimenteze noi lucruri, dar avea un talent ascuns, inafara de jocul cu pierce-ul din limba, acela de a asterne pe hartie cateva randuri pline de simboluri. Da….. recunosc….. profesoara de limba romana mi-a implementat apelarea ori de cate ori e nevoie la Dictionarul de simboluri al lui Chevallier si Gheerbrant cu care ne-a terorizat timp de doi ani, insa acum imi dau seama de utilitatea acestei adevarate enciclopedii . O alta persoana cu care zilnic ma certam era ELLa , « portarul » clasei , in sensul in care ori de cate ori se enerva avea grija ca toata clasa sa afle prin trantirea violenta a usii de la sala de curs.
O alta colega de care ma leaga un episod amuzant este Fely , pe numele adevarat Cristiana , cea care intr-o lucrare a dat ca si sinonim pentru cuvantul neputincios, termenul de impotent, profesoara considerand ca este vulgar.Trebuie sa recunosc ca am ras mult timp pe seama acestui fapt. Cristiana era stransa legata de cordonul ombilical al Alinei, si era mereu cocheta, in trend, si cu o ambitie iesita din comun, aceasta reusind sa slabeaca in scurt timp foarte mult.
Sunt foarte multe amintiri legate de liceu, insa pentru ca nu vreau sa plictisesc am sa revin cu noi articole pe aceasta tema......
Urmeaza o serie de poze care s-au acumulat in timp. Am incercat sa le selectez pe cele mai expresive si le ofer spre vizionare.Chiar daca nu ne intalnim atat de des pe cat imi doresc, sper sa nu ne uitam si cand ne vom intalni in anumite ipostaze ale vietii, sa ne amintim ca am fost prieteni si sa ne ajutam,indiferent de cine vom fi si ce vom face.

Un comentariu:

AlMov spunea...

moaaa...ms ms misule...:)))hai k e tare....sa vdm partea a 2