1/21/2009

"Tara asta e plina de manelari, cocalari care apar la TV.."

Tara asta e plina de manelari, cocalari care apar la TV sa ne arata noua cati bani, si ce mertanuri si-au mai luat"... aceasta este afirmatia domnului Badea cu privire la societatea romaneasca actuala, cu precizarea ca acest comentariu a fost facut in contextul citirii unui articol din presa legat de un cantaret de manele.Cele spuse de moderatorul emisiunii "In gura presei" mi s-au parut exagerate intrucat nu poti eticheta un intreg popor ca fiind "virusat" intrucat din punctul meu de vedere maneaua este un virus purtat de undele sonore care ataca creierul si da halucinatii de grandomanie, "pacientii" manifestand o crestere a greutatii datorata aurului de la gat, hainele lor devin lucioase si albe cu inscriptii gen "cortez" iar pantofii se lungesc inexplicabil.... sper ca nu mi-am facut si mai multi dusmani.... Nu am nimc impotriva "manelistilor' caci sa fim sinceri, la orice petrecere se cam asculta una - doua "bucati" muzicale, insa este un gen ce trebuie ascultat individual si nu cu boxele la maxim ca sa auda si vecinul ca azi am castigat la loterie ....in fine... sa revin la subiectul de baza sau cum spunea profesorul de istorie din scoala generala " sa revenim la oile noastre" si anume fobia lui Mircea Badea fata de manele.
Acum cateva zile cautam pe net niste melodii nou aparute si supriza... observ un titlu al unei piese" mircea badea manelist", moment in care am ras, nu am acordat atentie acelei piese, insA seara uitandu-ma la emisiunea pamflet a lui Morar vad cum al nostru antimanelist Mircea canta cu patos o manea, alaturi de colegul sau de breasla, Oreste.Stiti ce urmeaza.... rasete... glume..... mass-uri.....
Dupa ce am vazut acel video mi-am amintit de cele afirmate de Badea in emisiunea sa si mi-am spus" ori este ironic.... uituc sau a fost 'virusat' si datorita efectelor nedorite a realizat ca trebuie sa intre la o "cura de demanelizare".... Nu o sa va ofer eu raspunsul...probabil unii vor spune ceva de gen " caterinca", altii "are vocea" ......
Trebuie sa mentionez ca nu initiez o politica antiBadea, dar ca orice cetatean al acestei tari, am dreptul la opinie si astfel am perceput acest "mini-concert" by Mircea Badea.
In final ma simt dator sa repet ca Mircea Badea este un bun realizator TV, nu foarte obiectiv si ca sa inchei in stilul sau caracteristic va spun ..CELE SCRISE SUNT DOAR UN SIMPLU PAMFLET SI TREBUIE TRATATE CA ATARE......:D :D

Niciun comentariu: