1/15/2009

In gura... motanului...



In dimineata aceasta, dupa ce am mancat si citit putin , am aprins TV-ul si zappand am dat de emisiunea arhi, mega si ultra vizionata a domnului Mircea Badea. Tre' sa marturisesc ca am fost un infocat fan al lui Badea, mai ales pe vremea matinalurilor realizate impreuna cu Teo, insa urmarind acum ceva vreme o editie din " gura presei" mi-am dat seama de ipocrizia si de mentalitatea de roman get beget a acestui om de televiziune. Pentru a nu-mi atrage antipatii, permiteti-mi sa va si explic motivele pentru care m-am transformat dintr-un adept al discursurilor lu' Badea intr-o persoana rationala vis-a-vis de ideile acestuia. Am urmarit pe toate blogg-urile articole referitoare la conflictul dintre Huidu si Badea, in care doi indivizi, care se dau scoliti, dar mai ales verticali se injurau si isi 'idolatrizau" reciproc mamele, dar mai ales iubitele. Am ramas indignat de cele scrise pe blogg-urile celor doi prezentatori, nu m-am lasat influentat, insa ceea ce mi s-a parut nedeontologic, dar mai ales lipsit de bun simt, a fost ca Mircea Badea in emisiunea sa, de mare audienta, trebuie recunoscut acest lucru, critica pe Huidu si cel mai grav, publicul care se uita la emisiunea Cronica Carcotasilor, care, dupa parerea lui, "e un public analfabet si incuiat la minte". Recunosc ca nu's un fan al lui Huidu, chiar nu il apreciez, insa emisiunea este un adevarat pamflet, foarte bine realizata ( emisiunea) de cei doi, cu un mai mare aport al lui Mishu' , iar ceea ce a afirmat cel, care intr-o emisiune ca nu se va lua niciodata de Voiculescu alias motanul Felix, chiar daca mogulul ar face ceva gresit, adica Mircea Badea mi se pare jignitor la adresa romanilor.
In incheierea acestei postari, in urma careia imi voi lua o serie de injuraturi, no problem frigiderul e gol, deci, spatiu e. .... mai spun doar ca realizatorul emisiunii " In gura presei" a afirmat ca "tara asta e de cacat si ca va fii din ce in ce mai rau", insa eu l-as intreba: Simplul latrat va schimba societatea actuala???

Niciun comentariu: