1/15/2009

Atmosfera de "s(tr)esiune"


A trecut vacanta de iarna, si uite asa a venit si sesiunea... stres... nervi.. alergare dupa cursuri..... dar mai ales multa rabdare, atentie si chef de invatat.............
Zilele trecute am avut un prim examen, la ESP pe care l-am trecut cu bine ( nu o sa spun si nota obtinuta caci apoi o sa fiu acuzat de "modestie"), insa abia de acum incepe greul: examen la "civil", la "drept penal" si nu penal intrucat asa cum a spus stimabilul profesor , termenul de penal a capatat alte conotatii, deformandu-se de la sensul sau de baza, studentii folosind cuvantul pentru a descrie o materie ca fiind penala sau de ce nu, un profesor ca fiind penal, la propriu si la figurat, ultimele cuvinte fiind adaugirile mele :D.Revenind la descrierea atmosferei care ma inconjoara zilele acestea, tre' sa marturisesc faptul ca azi m-am trezit cu mare chef de invatat spunandu-mi, sau mai bine zis impunandu-mi:" ... si acum sa luam contact cu lumea si activitatile de arhiva...", deoarece, avand maine examen la arhivistica si documentaristica, sunt "obligat" ( de constiinta si atitudinea mea de student silitor) sa imi citesc si sa retin cele mai importante,relevante informatii pe care profesoara le-ar putea cosmetiza in subiecte de examen.
Dupa ce am 'p'it dejunat", am inceput sa rasfoiesc cursurile de arhivistica si dupa o jumatate de ora de 'invatat' , am inceput sa imi pun aceleasi intrebari care ma macin de foarte multa vreme referitoare la sistemul de invatamant romanesc.Din punctul meu de vedere, atat in sistemul universitar, cat si in cel preuniversitar, nu exista o specializare clara intrucat se fac, ma repet este opinia mea, multe materii irelevante profilului ales de un student. Stiti deja probabil ce urmeaza.... materie multa..logistica si infrastructura ce lasa de dorit... dar mai ales o proasta metodologie.... .Asta e, ce pot face, mi-am zis eu in sinea mea, incercand sa ma autostimulez sa retin din materia de documentaristica si arhivistica (doar suna bine , credeti-ma).
Eu ma retrag acum caci trebuie sa ma citesc putin pentru examen, insa revin cu un articol referitor la domnul Badea si la conflictul acestuia cu carcotasul Huidu.....

Niciun comentariu: